چگونه جدی FSGS با پروتئین در ادرار است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS اغلب در کودکان و نوجوانان به نظرچگونه جدی FSGS با پروتئین در ادرار است

چگونه شدید است پروتئین در FSGS orinaFSGS هنگامی رخ میدهد که شفا FSGS سگمنتال در گلومرول، و سندرم بیماری گلومرولی اولیه مشترک است که باعث می شود پروتئین ادرار nefrótico.La تنها یک علامت معمولی از FSGS بیماری کلیوی است. چقدر جدی است؟

FSGS اغلب در کودکان و نوجوانان به نظر می رسد، و علائم اولیه آن است که معمولا به سندرم nefrótico.Se گزارش شده است که در مورد 2/3 از بیماران مبتلا به FSGS پروتئینوری و التهاب grave.Sin با این حال، برخی از بیماران ندارند خود پروتئین در ادرار به طور جدی، به دلیل آن است دردناک یا خارش نیست.

در واقع، این ایده اشتباه است. در مقایسه با هماچوری، پروتئینوری است grave.Esto تر است به علت از دست دادن پروتئین می تواند به صدمه به سیستم فیلترینگ از کلیه ها شود. اگر کنترل موثر نیست، آسیب کلیوی غیر قابل برگشت می شود. بنابراین، پروتئین پیش آگهی از عوامل بیماران مبتلا به FSGS مهم است تاثیر می گذارد.

از این تجزیه و تحلیل، ما می دانیم که آن را در واقع یک بیماری جدی با FSGS و پروتئین در orina.Si اتفاق می افتد به این مشکل، شما باید درمان فوری را برای مدیریت پروتئین و سلولهای کلیه آسیب دیده.

برای سهولت از دست دادن پروتئین، داروهای مختلف از جمله مهار کننده های ACE و پردنیزون مفید هستند زیرا آنها می توانند پروتئین مهار escape.Sin اما تنها از نظر این داروها ممکن است به خوبی کار نمی کند، و بیماران می توانند عود FSGS خود را پیدا و بیش از بیش vez.Luego، بیماران باید می خواهید به دنبال برخی از درمان های سیستمیک است که نه تنها می تواند علائم خود را مدیریت بلکه جلوگیری از عود FSGS. به نظر از این، بیماران ممکن است به سلول های بنیادی را امتحان کنید.

این درمان به طور عمده برای استفاده از این درمان برای بازسازی از دست دادن پروتئین به طور معمول اداره می شود سیستم تصفیه خون riñón.Mientras کلیه فیلتر خود را مورد استفاده قرار گرفت برای درمان بیماری کلیوی ناشی از سپرده های پیچیده inmunes.Hasta در حال حاضر به طور فزاینده FSGS بیماران ترجیح می دهند از ریشه. امیدوارم، ممکن است بعد از به دست آوردن مزایای این درمان.

http://www.hospitalrenal.com/fsgs-tratamiento/534.html





:: برچسب‌ها: FSGS درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: